برخورد نا مناسب کارمندان بانک ها با مشتریان

سلام

اخیراً برای ضمانت یک نفر به بانک........ رفتم

حتماً اسمش را شنیدید چون اکثرا این روز ها برای گرفتن تسهیلات به این بانک مراجعه میکنند

در هنگام ورود به شعبه با بی نظمی هایی روبرو شدم

صف تسهیلات و نبودن یک سیستم نوبت دهی برای تسهیلات خیلی تو ذوق میزد

مردم همینطوری پشت سر هم و درگیر که آقا نوبت منه و اون یکی میگفت من از صبح اومد و رفتم و الان اومدم و یکی میگفت فقط مدارک من ناقص بوده و .....

کلا مردم به ساز کارمند اعتبارات میرقصیدن!!شلوغی و نبودن یک راهنمایی محترمانه...

واقعاً جای تعجب داشت

البته مردم تقصیری ندارند

دنبال جایی هستند که تسهیلات را راحت تر از بقیه جاها بده و حتی حاظر هستند خیلی از چیزهارو تحمل کنند (سود بیشتر+تضمینات بیشتر و...)

برخورد های سلیقه ای و....

البته این را باید بگم کارمندان بانک ها خیلی کار سختی دارند و خیلی از مشتریان رعایت نمیکنند ولی در کل احترام به مشتری یک اصل است

خسته نباشید به همه این عزیزان(مخصوصاً کارمندان صبور و مهربان)

اینو گفتم که بگم بانک ها زمین تا آسمون باهم متفاوت هستند

حتی شعبات یک بانک و حتی پرسنلشون

درضمن اگر یک شعبه ای بد باشه دلیل نمیشه بگیم کلا ًاون بانک بد است

اگر یک سیستم عادلانه در نظام بانکی حکمفرما باشه و رقابت بصورت آزاد در اختیار همه بانک ها باشد اونوقت مشتریان واقعاً قدرت انتخاب پیدا میکنند و بانک های ضعیف از میدان خارج میشند،نه اینکه صرفاً مشتریان بخاطر تسهیلات و سود سپرده به هر بانکی مراجعه کنند و هرگونه بی احترامی را تحمل کنند

باتشکر



نظرات شما عزیزان:

کارمند
ساعت22:09---9 شهريور 1393
وام 20 میلیونی هم بیاد فکر نکنم برا نیروهای جدید بدهند البته خدا کنه که به فکر ما مجردها هم باشند
پاسخ: سلام. من پیشنهاد میکنم فکرتون را مشغول این مسایل نکنید...سعی کنید تو کار و تخصصتون بهترین باشید تا بهترین ها دنبال شما بیان. اونوقت میبینید تمام وام ها و موقعیت های خوب به سمت شما سرازیر میشند. هرچقدر کمتر به این مسایل فکر کنید ذهنتون بیشتر فعال میشه. موفق باشید


کارمند
ساعت23:21---8 شهريور 1393
با سلام آقای سلیمی راسته میگند تو سمینار اردبیل تصمیم گرفته اند 20 درصد دیگر حقوق ها را افزایش دهند خبری دارید یا نه
پاسخ: سلام. ممنون از پیام شما. راستش بابای خودم میگفت مثلا میگن دولت حقوق فلان جارا زیاد کرد و یا ....همش حرف هایی که میشنویم..میگفتم تا اون پوله رو نگیری و به قول یکی از بچه ها تا توی جیب پیرهنت نزاشتی باور نکن. منم حرف هایی در این زمینه شنیدم اما این حرف ها با کمی بالا و پایین زیاده.به نظر من بهتره زیاد توجه نکنید و فعلا به داشته ها بچسبید.امیدوارم زیاد بشه و حرف هایی از جمله وام 20م خودرو و ...هم محقق بشود. موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مدیریت وبلاگ
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
سایت های مفید
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت: