المپیاد ورزشی بین بانکی سال 1393

سلام

المپیاد ورزشی شبکه بانکی بین تمامی بانک های کشور درآبان ماه  سال 1393 به میزبانی بانک توسعه تعاون در بابلسر برگذار خواهد شد

http://www.axgig.com/images/40682445002675170703.jpg

به امید پیروزی کاروان ورزشی بانک توسعه تعاون مخصوصاً تیم قدرتمند فوتسال

باتشکر



نظرات شما عزیزان:

سامان
ساعت0:14---8 بهمن 1393
بد بختی همینه که همه چی دست یک نفر به ظاهر مربی هستش نه یک مربی...

سامان
ساعت18:27---26 دی 1393
دوست عزیز مسوول محترم سایت شما که در جواب اقا رضا می نویسید تیمی که راهی مسابقات فوتسال شده بود از بهترین ها بودند مگه بازی بقیه بچه ها رو دیدین که این جمله رو بکار میبرین . شما فقط میتونین بگین که بچه ها خوب بودن نه بهترین بچه ها بودن . با تشکر
پاسخ: سلام من خودم توی مسابقات اصفهان بودم.بازی همه رو هم نگاه کردم و طرفداری کسی را هم نمیکنم..همونطور که گفتم بچهاشون وقتی اردو زدن توی کرج من بازیشون و همه بچه هارو دیدم،حالا دیگه نمیدونم از تعداد این دوستان چند نفرشون انتخاب شدن...از مازندران و شیراز و خوزستان و اصفهان و ...بودن.تا اونجایی که من دیدم همه خوب بودن،بله درسته به قول شما شاید بازیکنان بهتری هم باشن اما این نظر مربی است و کادر فنی...دیگه من بقیه ماجرا را نمیدونم ولی همه دوستان و بچه های تیم و کادر تیم از نیروهای خوب بودن.بانک های دیگه مگه هزینه نمیکنن؟بانک ملی بیش از 40 هزار پرسنل دارد...من دقیقا منظور شما را نمیفهمم.اما در کل امیدوارم هر تیمی که انتخاب میشه بهترین نتیجه را کسب کند.ممنون از نظر شما.موفق باشید


سامان
ساعت18:12---26 دی 1393
سلام اقا رضا من مطالب شما رو خوندم درسته نباید درگیر می شدن ولی زمانی که دارن تیم و میبرن اردو و فکر میکنن نفرات برترو بردن از اونجایی که نتیجه نمی گیرن باید با این هزینه سنگینی که کردن یک مقصر معرفی کنن اگر بازیکنا و مربی رو معرفی کنن که خودشون و زیر سوال بردن پس بهترین گزینه داور مسابقه هستش . من فقط میخوام اینو بگم و ازاین میسوزم که کسایی که دور و بر فوتسال بانک توسعه تعاون می پلکن نمی دونن فوتسال با کدوم ف نوشته میشه . اگر دلمم نمیسوخت اینقدر پیام نمیذاشتم .امیدوارم کسی که این اقایان را برای همراهی تیم انتخاب کرده بودن برای دو سال دیگه یک تجدید نظر کلی بکنن . وگرنه باز هم همین اش هست و همین کاسه.

سامان
ساعت23:59---22 دی 1393
سعی کنید این مطالب و به گوش اونایی که مسئولیت داشتن برسونین تا یه فکر جدیدی بکنن(در مورد فوتسال صحبت می کنم)

سامان
ساعت23:42---22 دی 1393
مقام چهارمی مبارک مربی تیم فوتسال باشه که به نظر من باقی دوران ورزشی خودشون و صرف نگاه کردن برنامه های ورزشی کنن بهتره تا داخل ورزشگاهها بشن قبلا هم گفتم حیف این این همه هزینه برای این اقا که اعضای تیمش از قبل تعیین شده بود
پاسخ: سلام.ممنون از پیام شما.آقا سامان قبل از اینکه تیم نهایی انتخاب بشه و ریزش پیدا بکنه و در اون اردوهایی که تیم به استان البرز هم اومد ما خودمون یک بازی باهاشون انجام دادید...تقریبا میتونم بگم اکثریت تیم خوب بودن.حالا ترکیب نهایی کی انتخاب شده نمیدونم ولی واقعا تا جایی که من شنیدم تیم خوبی بوده...من خودم به بابلسر نرفتم اما دوتا از همکارامون که همتیمیمون هم بودن و علاقه شدیدی به بازی ها داشتن مرخصی گرفتن و رفتن و میگفتن تیم،تیم خوبیه حالا واقعا نمیدونم.امیدوارم در سال های بعدی نتیجه بهتری بگیرند.موفق باشید


رضا
ساعت23:03---21 دی 1393
سلام
با برگزارکنندگان مسابقات که صحبت شد گفتن که بازی رده بندی برگزار نمیشه که نشد و هم دو سال محرومیت
حیف شد حیف
خوب اینا که درگیری ایجاد کردند از روسیه که نبودن بچه های خودمون بودن که
خیلی زشت بود به خدا
فقط هزینه سوزی شد
باید تفکرات تغییر کند
برزیل هم تو کشورش تعقیر شد شما مگه چه کار کرده بودید فقط بانک زیر سوال بردین که
امیدوارم سال دیگه این همه افراد باخودتون نبرین که بخاد اینجوری بشه و توقعات بره بالا.در ضمن داخل درگیری یکی از برگزارکنندگان هم اسیب دیده بوده
خودم یکی از بازیکنان هستم همه چیز عینا دیدم
خودتون قانع نفرمایید
پاسخ: سلام.من اطلاعاتم در این زمینه کافی نیست و از اونجایی که نبودم نمیتونم نظر بدم و امیدوامر دوستانی که بودند نظر بدند.اما همه تیمی که راهی شدند از بهترین بچه ها هستند و بعید میدونم مقصر بوده باشند.باتشکر


رضا
ساعت20:14---19 دی 1393
سلام

مسکن که از ما سردتر بودش

مخصوصا شماره 5شون.انگار بوشهری بوده

در ضمن نباید کادر فنی بعد بازی درگیری ایجاد می کردن که دو سال محروم بشیم اونم درگیری با داور که هیچ اشتباهی نداشت

متاسف برای تیم
پاسخ: سلام باتشکر از نظر شما.تا جایی که من شنیدم کادر فنی درگیری ایجاد نکرده،کل بچه ها و کادر فنی از بهترین ها هستند.دو سال محرومیت!اصلا دلیلی برای محرومیت وجود نداره.امیدوارم موضوع شفاف سازی گردد.باتشکر


سید محمدپارسا علوی
ساعت23:23---15 دی 1393
باسلام ودرود بر روان پاک صاحب العصروالزمان وتهیات بر روح مقدس شهدا وابراز ارادت بر تمامی همکاران بانک توسعه تعاون
من جمله همکاران استان البرز وعلی الخصوص اعضای تیم فوتسال البرز وصدالبته بردوست عزیزم آقای پ.سلیمی
خداراشاکرم که دراین برهه از زمان زندگیم توفیق داده تا در کنار همکاران خوبم در راستای تعالی وتحقق اهداف بانکمان خدمتگذار باشم
همکاران محترم به خصوص بچه های ورزشکار ان شاالله تلاش کنید دوره بعدی مسابقات با توان وقدرت وافر حضور داسته باشید تا ضمن رقابت درفضای سالم بردوستی ها اضافه کنیم وکاری کنیم که بماند نه اینکه بمانیم
#چه سخت است لذتها را تنها بردن وچه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن وچه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است. #
پاسخ: سلام بر همکار و دوست گرامی.ممنون از نظرت.منم با شما موافقم و برای شما آرزوی موفقیت میکنم.خوشحال شدم به ما سر زدید.باتشکر


مجید حاجی ابادی
ساعت21:02---12 دی 1393
سلام اقا پوریا.ممنون از سایت خوبت.من فقط تو اردوی اول بودم( تهران) و شاهد زحمات مربی و بقیه بچه ها بودم، انشاا... در سال های بعد با استفاده از هم دوره ای های شما تیم قویتری داشته باشیم.به هم تیمی هات تو البرز سلام برسون. (خراسان جنوبی)
پاسخ: سلام آقا مجید گل.ممنون که به ما سر زدی.آره حق با شماست امیدوارم سال بعد مثل امسال تیم خوبی راهی مسابقات کنیم.به امید پیروزی و موفقیت های بزرگ.شماهم سلام برسون.باتشکر


میثم احمدی-تبریز
ساعت20:43---12 دی 1393
سلام
همکار گرامی واقعا تشکر میکنم از این وبلاگ که فعالیتش از سایت اصلی بانک بیشتره بخصوص در مورد اطلاع رسانی سایت خرید کارت هدیه اینترنتی
بازم ممنون
پاسخ: ممنون میثم جان.شما لطف دارید،من خودم خیلی دوست دارم بانکمون بزرگ بشه که دیگه کسی نپرسه آقا بانکتون عضو شتاب است؟آقا شما مجوز دارید؟و.....تبلیغات در عرصه بازاریابی و برندینگ بسیار مهم است.امیدوارم با کمک همه دوستان مثل شما بتونیم گامی موثر در این زمینه داشته باشیم.لطفاً بازهم به ما سر بزنید. موفق باشید


سامان
ساعت17:08---11 دی 1393
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر عامل محترم و عزیزانی که میزبان این دوره از مسابقات بودند.من فقط از این ناراحتم که قبل از این مسابقات بین بانکها یک دوره المپیاد ورزشی در اصفهان برگزار شد تا آمادگی کارکنان را بسنجند متاسفانه مربی تیم فوتسال شیراز که مربی تیم فوتسال بانک هم هست بعد از حذف تیم شیراز محل برگزاری مسابقات را ترک کرد وحتی بازی بقیه تیمها را هم تماشا نمی کرد . تیم مازندران با اینکه قهرمان این دوره از مسابقات شد هیچ دعوتی برای اردو نداشت . همین بی توجهی مربی باعث شد تیم فوتسال بانک توسعه تعاون با این همه برگزاری اردو به مدت 2ماه به مقام چهارم برسه . همیشه اسمها برنده نیستند اونایی که انگیزه و غیرت بیشتر دارند میتونن یک تیم و به بالاترین سطح برسونن.به امید روزی که وقتی در مسابقات اسم تیم بانک توسعه تعاون به میون میاد چهار ستون بدن تیمها به لرزه در بیاد.
پاسخ: سلام و ممنون از پیام شما. تیم فوتسال بانک تیم خیلی خوبی بود و من به شخصه بازی های تدارکاتیشون را که در البرز بود دیدم و همونطور که فرمودید با این اردو ها بسیار آماده بودند اما متاسفانه در بازی نیمه نهایی با کم تجربگی بازی را واگذار کردند که جا دارد به همشون خسته نباشی بگیم،البته به شما هم حق میدم که انتظار داشته باشید از تیم خوب مازندران تعداد بیشتری دعوت بشند و منهم موافقم که همیشه اسم ها برنده نیستند متاسفانه خود بچه های البرز هم بخاطر محدودیت سابقه نتونستند به تیم ملحق بشند و امیدوارم همه دوستان در سال بعد با تلاش خوبشون یک تیم بسیار قوی راهی مسابقات کنند.از نظر شما هم بسیار ممنونم.موفق باشید


هادى بختىارى پاکزاد
ساعت19:56---14 آبان 1393
سلام
واقعا ممنونم از ساىت زىباىتان امىدوارم به توان حضور همکاران بانک توسعه تعاون رو در اىن ساىت بىشتر دىد.
پاسخ: سلام ممنون از نظر پر مهر شما من هم امیدوارم حضور همکاران در فضای مجازی بیشتر و پر رنگ تر باشد و این خود گسترش برند بانک و توسعه این نام و نشان است ممنون از بازدیدتون موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مدیریت وبلاگ
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
سایت های مفید
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت: