واریز یارانه خود را به بانک توسعه تعاون بسپارید

سلام به همه دوستان و بازدید کنندگان گرامی

بانک توسعه تعاون با بیش از 400 شعبه و باجه در سر تا سر کشور و همچنین در نقاط محروم کشور آماده ارائه خدمات یارانه خانوارها میباشد

http://www.axgig.com/images/64410088349992497584.jpg

شما عزیزان میتوانید برای اطلاعات بیشتر  به این لینک و یا مراجعه به هرکدام از شعب بانک توسعه تعاون درخواست واریز یارانه خود را به ما بسپارید

از حضور شما در شعب خود مفتخریم و در کمال احترام پذیرای شما مشتریان گرامی هستیم

باتشکر

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت21:14---2 ارديبهشت 1394
سلام ..خیلی لطف میکنید جواب میدین
جسارتا ببخشین شرمنده من زیاد سوال میکنم ،خب فکر کنم سکس از دلایلی هم که آزمایش را نمیدهند هم همین باشه آزمایش هپاتیت و ایدز خیلی گرون نیست و با هم حدود 100 تومان میشه و تقریبا همه س افرادس که آزمایش خون رفتن گفتن سنگین ترین هزینه ای که میدن برای همین آزمایش بوده که بین 150 تا 190 تومان آزد بوده و پزشک عمومی نوشته است ،البته فکر کنم منطقی هم باشه چون طبعا نمی خواهند کسی را استخدام کنند که این بیمار یها مبتلا باشند...باز هم ممنون..اگه اطلاعات دیگه ای داشته باشین که شما پیش پزشک که رفتین لیست آزمایشات را توی دفترچه بیمه تون وشت یا اینکه خود اون آزمایشگاه بصورت پیش فرض این آزمایش ها را ازتون گرفت و شما اصلا لیست آزمایشات را نمیدونید؟؟؟؟
یک دنیا شرمندگیییییییییییییییییییییییی ی
ببخشین
پاسخ: سلام.خواهش میکنم.من لیستی ندارم.بهتره از خودشون بپرسید که انقد نگران نباشید.باتشکر


علی
ساعت16:17---2 ارديبهشت 1394
سلام مرسی جواب دادین ..من تو سایت های متفاوت که بچه ها از تجربیاتشون گفتند نوشتن که همه آزمایش های هپاتیت و ایدز را دادند ..مثل این بنده خدا از سایت استخدامی
"محمدجووون میگوید: تاریخ ارسال دیدگاه: ۱۳۹۳/۰۶/۱۹ کد دیدگاه : ۱۴۰۷۶۸ زمان ارسال دیدگاه : ۵:۴۶ .ق.ظ
باسلام خدمت دوستان دیروز منم رفتم دنبال معاینات پزشکیم دقیقا همونایی بود که دوستان گفتند حالا من یکم جزئیاتشو بیشتر میکنم
آزمایش خونی که گرفتم شامل اینا بود که میشه گفت چکاب کامله:
fbs*u.acid*ast*hcv ab*bun*cholestrol*alt*hiv*tg*hbs ag*cbcdit*crp*esr*hdl*ldl
دوستان ممکنه غلط املایی داشته باشه آخه از رو برگش فتو گرفتم ناخوانا بود"
مطمئن هستید این آزمایش ها گرفته نمیشود ...شاید مثلا قبلن ها این کارا انجام نمیشه مثل اینکه الان ایدز و هپاتیت هم میگیرند ...
می تونم بپرسم شما کی استخدام شدین و آزمایشات را انجام دادید...شاید اون موقع این آزمایش ها انجام داده نشه و یا شاید این باشه که شما برگه ی شامل آزمایش خون را نداید و داخل یک پاکت گذاشته تا کسی از آزمایش ها مطله نشه ..این حالت ممکمنه ؟ببخشین خیلی وقتتون را گرفتم میدونم...
خیلی مرسی خیلی ممنون اگه جوابم را بدین و اینکه آزمایش ها را باید ببریم پیش پزشک معتمد بانک؟؟

پاسخ: سلام.خواهش میکنم.تا فرداهم بپرسید من پاسخ میدم.جواب های آزمایش را اصلا به شما نمیدن!درضمن آزمایش ایدز تا جایی که میدونم خیلی گرونه و بعید میدونم بگیرن!تا جایی هم که میدونم خیر اینهارو از ما نگرفتن.تو این سایت ها خیلی شلوغش میکنند!تا دلتون بخواد شایعه است!آی فقط پارتی بازیه...آی گزینش چقدر سخته!آی میپرسن همسایه پسرعموی پیغمبر کیه!نه بابا اینجوری ها هم نیستن و اتفاقا آدم های محترمی هستند.من سال 91 آزمون دادم و آواخر 91 و اوایل 92 این کارهارو کردم.مشکل خاصی هم نبود و همه چیز طبیعی.البته این مورد شاید جدیدا اجرا میشه و در دستور کار قرار گرفته که میتونید به مراکز طب کار برید و ازشون جویا بشید آیا این آزمایش ها جدیدا اجرا میشه؟موفق باشید


علی
ساعت18:46---1 ارديبهشت 1394
سلام یک سوال دارم
می خواستم ببینم برای استخدام شدن در بانک قبل از استخدام آزمایش های هپاتیت سی و ایدز از متقاضیان گرفته می شود ؟؟؟
مرسی


علی
ساعت18:40---1 ارديبهشت 1394
سلام خسته نباشید یک سوال دارم خواهش میکنم جواب بدین چونکه شما که استخدام شدین همه این مراحل را گذارندید.
می خواستم ببینم برای استخدام برای بانک توسعه تعاون آزمایش های هپاتیت سی و ایدز هم گرفته میشود؟؟؟؟ و غیر از اون آزمایش ها ی خون شامل چی ها میشود ؟؟؟...
ممنون میشم اگه جواب بدین .ممنون میشم
پاسخ: سلام.هپاتیت و ایدز نمیگیرن.یک آزمایش خون معمولیه.با آزمایش ادرار.بینایی و شنوایی و طب کار.موارد پزشکیش همین ها هستند.موفق باشید


حسین زاده
ساعت9:27---30 فروردين 1394
ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مدیریت وبلاگ
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
سایت های مفید
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت: